zaterdag 18 mei 2013

WOTN - getting ready

Nog 1 dagje en dan is het zover: We Own The Night!

Donderdag ging ik naar de Nike store op de Kalverstraat om m'n running pack op te halen. Daar aangekomen vertelde een medewerker dat de pack helaas op waren en morgen weer binnen zouden komen. "WAT?" dacht ik! Was ik nou helemaal naar Amsterdam gekomen om met lege handen weer naar huis te gaan? "Geintje, boven kunnen ze je verder helpen" Wat een opluchting! (Al vond ik het niet heel grappig...)


Al met al is het dus helemaal goedgekomen. Het mooie tshirt is het startbewijs. Het kan bijna niet anders dan dat zo'n grote groep meiden met deze fluoriserende kleur oranje the dark up zullen lighten ;) (dat is inderdaad zowel geen engels als nederlands)
Morgen zorg ik dat ik om 19:30 uur op de locatie ben (Westerpark Amsterdam) om 20:00 uur begint de warming up en om 20:30 start de race. Ik heb er onwijs veel zin in en ben stiekem ook een beetje zenuwachtig! Zal het me lukken 10 km binnen het uur te lopen? Deze fanatiekeling gaat er in ieder geval helemaal voor.

Wat is jullie sportdoel? (Stiekem zit ik al te denken aan een halve marathon..)

Liefs,

Sandra






0 reacties:

Een reactie plaatsen