vrijdag 31 mei 2013

Nieuwe blog?!

Zoals jullie waarschijnlijk wel gemerkt hebben, vind ik dat hardlopen eigenlijk best wel heel erg leuk. Ik werd er zelfs zo enthousiast van, dat ik heb besloten er een blog over te maken. Eentje met een doel (in plaats van wat onsamenhangend gezwets over alles wat ik leuk vind, zoals hier). Eentje met een eigen domeinnaam. Yes, really. Vooralsnog staan er alleen dingen op die eerder hier te vinden waren, maar het plan is te schrijven over hardlopen, medehardloopsters, hardloopblogs, trainingen, en eigenlijk alles wat ik tegenkom op mn hardlooppad.

Ook is er een overzicht te vinden van alle ladiesruns die Nederland rijk is! (zelf miste ik die namelijk nog ;) )

Hij is dus nog in de maak, maar wil je alvast een kijkje nemen dan kan dat op het volgende adres:



Wat vinden jullie ervan? Waar kan ik nog verbeteringen aanbrengen?

Liefs,

Sandra

Ps: Alle niet gerelateerde onderwerpen zal ik nog steeds op deze blog droppen! En de Vlog's niet te vergeten!


0 reacties:

Een reactie plaatsen