donderdag 23 mei 2013

Boyfriend tag

Tag's, eigenlijk vind ik ze altijd nogal makkelijk en saai. Zo 13 in een dozijn, zo inspiratieloos. Maarja, omdat ik mezelf nou eenmaal graag op z'n tijd tegenspreek, bij deze toch maar een tag. Omdat ik deze eigenlijk best wel leuk vond. Er moeten uitzonderingen zijn om de regel te bevestigen toch?
Moi en Mister Lover Lover, in het echt zijn we beide knapper (alleen is dit een van de weinige foto's waar we samen op staan. We hebben het altijd drukker met lol dan met fotos maken)

Eens kijken hoe goed hij me echt kent:


Ze zit voor de tv, waar kijkt ze naar?
Meneer: Dramatisch slechte programma’s van TLC en MTV zoals: Say Yes To The Dress, Friendzone, Catfish, I Did’n Know I Was Pregnant etc. 
Mevrouw: Ik kijk tv om me kapot te ergeren aan de mensheid. 'nough said.
Noem iets wat ze niet lust?
Meneer: Als kersverse vegetariër is ze laatst opzoek gegaan naar een vervanger van kaas over de pasta en kwam uit bij gistvlokken. Ze heeft het nog niet één keer fatsoenlijk geproefd (ik heb het haar geprobeerd te voeren) maar is van mening dat ze het niet lust, en dat ze het nooit lekker zal vinden. Ironisch genoeg heeft ze wel in haar fanatieke bui een jaarvoorraad ingeslagen (dat ik waarschijnlijk zal moeten opmaken als dat ooit lukt).
Mevrouw: Wel een beetje flauw dit, het staat namelijk nog helemaal niet vast of ik het lust. Ik durf het gewoon nog niet heel erg te proeven. Dus.
Jullie zijn uit eten, wat bestelt ze te drinken?
Meneer: Water natuurlijk.
Mevrouw: haha lekker cheap! Al is dat niet de reden, ik vind water gewoon heel lekker. Ook witte wijn gaat er bij een dinertje wel goed in.
Wat is haar schoenmaat?
Meneer: Ik vermoed maat 39.
Mevrouw: 37/38 :)
Als ze spullen zou verzamelen, wat zou dat dan zijn?
Meneer: Boeken.
Mevrouw: Amen, niets aan toe te voegen.
Wat is haar favoriete broodje?
Meneer: Goede vraag. Ik ga voor een broodje falafel (als dat telt).
Mevrouw: 





Noem iets wat ze elke dag zou eten als het kon.
Meneer: Tja, ik versta het niet echt onder eten, maar chocolade eet ze makkelijk elke dag.


Mevrouw: Tony Chocolonely! <3


Wat is haar favoriete ontbijtje?
Meneer: Een pannenkoek met stroop of poedersuiker, daarnaast drinkt ze graag zelfgemaakte sapjes van groeten en/of fruit.
Mevrouw: Vooral op bed ;)
Wat is haar favoriete muziek?
Meneer: Rockplaten waar een hysterische gitaar-solo in zit.
Mevrouw: heerlijk
Wat is haar favoriete sportteam?
Meneer: Ik weet toevallig dat ze graag met de spelers van het Spaanse voetbalelftal een beschuitje zou eten. Een voor een.
Mevrouw: Vorig jaar heb ik samen met m'n huisgenootje besloten dat dat team op basis van hun looks het best te doen is. Op die manier ja.
Welke kleur hebben haar ogen?
Meneer: Mooi blauw.
Mevrouw: met een beetje grijs
Wie is haar beste vriendin?
Meneer: Naar eigen zeggen heeft ze wel veel vriendinnen, maar niet per se een beste vriendin. Ik zou haar oud-huisgenootje Daisy echter aanmerken als haar beste vriendin. Daar spreekt ze nog elke week mee af, het liefst zonder andere mensen erbij.
Mevrouw: Check
Wat doe jij, waarvan ze zou willen dat je het niet doet?
Meneer: Ik heb er een handje van om haar salontafel af te ruimen of haar vuilniszak te vervangen. Daar kan ze zich aan ergeren, het is immers “haar huishouden”, en dat zijn dus taken die ik niet hoor te doen.
Mevrouw: Heerlijk zo'n poetsende man, maar dat bewaart ie maar voor de toekomst. Zelfstandig en eigenwijs yeah.
Waar is ze geboren?
Meneer: In het Brabantse Oss.
Mevrouw: Check
Je bakt een taart voor haar verjaardag, wat is haar favoriet?
Meneer: Chocoladetaart natuurlijk.
Mevrouw: Liever appeltaart eigk.
Wat voor sporten heeft ze allemaal gedaan?
Meneer: Ze heeft vroeger veel (wedstrijd) gezwommen. Ze heeft op stijldansen gezeten en nu loopt ze fanatiek hard. Of ze nog andere sporten heeft gedaan zou ik niet durven zeggen, afgezien van trainen in de sportschool. Als het zou kunnen zou ze rugby doen, maar daar heeft ze niet de juiste lichamelijke bouw voor zegt ze.
Mevrouw: Ik ben een waterrat. Met een zeilboot en een badpak maak je me gelukkig. En hardloopschoenen natuurlijk ;)
Wat zou ze uren kunnen doen?
Meneer: Blogs lezen, en het internet afstruinen opzoek naar leuke dingetjes om te kopen.
Mevrouw: En knuffelen *kwijl, slijm, klef, blegghhh*
Wat is een uniek talent dat ze heeft?
Meneer: Uitermate opgewekt en enthousiast raken om de kleinste dingen.
Mevrouw: Guilty!! En ik vind het nog leuk ook.
Hoelang zijn jullie al samen?
Meneer: 8 maanden.

Mevrouw: And still going strong! 
Liefs,


Sandra

0 reacties:

Een reactie plaatsen