zondag 27 januari 2013

Mijn ukulele

Het is pastel paars, maakt een herrie en ik word er dol gelukkig van (maar mn huisgenootje wat minder). Mijn ukulele. Ik probeer er elke dag even op te oefenen, maar als ik eerlijk ben bak ik er nog niets van. Dat is ook nog niet zo gek natuurlijk aangezien ik totaal niet muzikaal ben. Dubbelzinnige teksten op bestaande liedjes verzinnen gaat prima, maar daar moet natuurlijk ook wat muzikale ondersteuning bij. Daarnaast kon ik natuurlijk niet in een muziek-lokaal gaan wonen zonder ook maar m'n best te doen een melodietje te produceren. Ik blijf nog even door oefenen voordat ik mijn gekke liedjes met jullie deel, maar voor nu mijn te vervelende blije hoofd:


Ps: Ik zoek nog een naam voor het ding, en natuurlijk zijn alle suggesties welkom (met uitzondering van Ricardoboy, Faas, Poekelien (ok die is eigenlijk wel hilarisch) en dat soort ongein)

Liefs,

Sandra

0 reacties:

Een reactie plaatsen