zondag 2 september 2012

Juliennerasp (en meer! @ Dille & Kamille)

Jongens, deze wereld is fantastisch. Waarom dan zul je misschien denken, nou dat ga ik je even goed uitleggen.


We leven namelijk in een wereld waarin, hold your breath, julienneraspen bestaan. Ja het is heus. En dit heugdelijke feit maakt mij echt uitzonderlijk vrolijk. (dat kan ook aan deze burgertrut liggen natuurlijk)
Naar aanleiding van de blogpost van Lin besloot ik gisteravond te googlen wat een juliennerasp was. Het klonk namelijk fantastisch, een raps die spagettislierten maakt van wat je er ook maar mee raspt. (niet meer, niet minder) Toen ook nog eens bleek dat deze gewoon bij de plaatselijke Dille & Kamille te vinden was voor maar een luttele € 3,50 kon ik mijn geluk helemaal niet op.

Eigenlijk meed ik de Dille & Kamille altijd  (dat het niet echt in de winkelstraat ligt scheelt ook een miniscuul beetje). Mijn onderbewuste wist namelijk dat ik niet in staat ben de opeengehoopte kneuterigheid van die winkel te weerstaan. Echter snappen jullie uiteraard wel dat ik die rasp moest en zou hebben. En zo geschiedde. 

Het bleef alleen niet bij het raspje. Zo moest er ook nog een te leuk theeschepje bij, een borstel voor dry-brushing (ben benieuwd of dat wat wordt) en snoep. Het liefst had ik die hele winkel leeggekocht, van de schriftjes en koekjesvormpjes tot de kruiden en de weckpotjes. Jammer maar helaas moet ik de boeken voor het academische jaar nog aanschaffen, dus dat feestje ging niet op. Het leuke is dat er zo altijd wat te smachten blijft natuurlijk.


Ja, inmiddels (het duurde een milliseconde) ben ik tot de conclusie gekomen dat de Dille & Kamille een van mijn lievelingswinkels is.

Bij welke winkel(s) kun jij je nauwelijks inhouden?

Liefs,

Sandra

0 reacties:

Een reactie plaatsen