zaterdag 7 april 2012

Juliette has a gun discovery kit

Als je net zo blij wordt van kleine parfumsamples als ik, en je wil jezelf een keertje goed verwennen, lees dan vooral verder.
Ik ben een arm studentje, dat moge duidelijk zijn, maar ik kan het niet laten af en toe enorm behoefte te hebben aan luxe en exclusiviteit. Met vlagen ben ik dus een enorme materialist kun je wel zeggen. Daarnaast zul je ook altijd zien dat de echt mooie aparte dingen (Jurkjes, schoenen, thee, ook thee ja) natuurlijk het duurste en het meest onbereikbaar zijn. Maar af en toe, vooral als je de kleine dingen kan waarderen, kom je zo iets leuks tegen dat en exclusief is en in je mini-budget past. In dit geval heb ik het over parfum, over de Juliette has a gun discovery kit welteverstaan. 


Juliette has a gun is een exclusief parfummerk dat zich richt op de sterke maar ook verleidelijke vrouwen. Ik voel me daar natuurlijk ontzettend door aangesproken (mag ik een teiltje?) maar daarnaast kan ik niet ontkennen dat namen als Lady Vengeance en Not A Perfume me gewoon ontzettend nieuwsgierig maken. Helaas is het zo exclusief dat je niet naar de eerste beste Douglas kan rennen om eens lekker te snuffelen, al heeft dat onbereikbare natuurlijk ook zo z'n charme. Het leuke is dan ook dat je voor €7,90 (en verzenden is gratis!) de discovery kit kan bestellen. Dat zijn 8 kleine sampletjes van hun huidige parfums. En los van dat ze heerlijke ruiken, zijn ze ook nog eens super leuk verpakt. Een voor een ben ik ze aan het uitproberen en ik kan een van mijn zusjes of vriendinnetjes vast wel blij maken met de geurtjes die ik niet zo lekker vind. 


Dus eigenlijk gewoon een leuk kleinigheidje voor jezelf of iemand anders, voor een pamper of stapavondje, of zoals in mijn geval, gewoon voor de zomaar. ;)

Liefs,



Sandra

0 reacties:

Een reactie plaatsen