zondag 4 maart 2012

Moodboard / collage

Hello sweeties,

De laatste tijd probeer ik mijn leven bewust te leven. En wat minder tijd de verspillen op het net. Natuurlijk probeerde ik dat altijd eigenlijk al, maar na al dat gebreak-up moest ik mezelf gewoon weer eventjes vinden. Wie ben ik, wat wil ik en hoe kom ik daar? Als je al enigszins een idee hebt zijn dit makkelijke vragen, anders zijn ze echter verdomde moeilijk kan ik je vertellen.


Gelukkig werden me genoeg handvatten aangereikt om hiermee aan de slag te gaan. Thank god dat Genesis net haar nieuwe blog begon terwijl ik het nodig had ;). Vooral deze post is fantastisch om eens na te gaan wie je eigenlijk wil zijn: Klik! Basically komt het er bij mij op neer dat ik leuke mensen om me heen wil hebben,  in het HRM veld terecht wil komen en lekker gezond wil leven omdat ik daar zoveel energie van krijg. En dat allemaal eigenlijk op een sophisticated ladylike manier. Ik hou van mezelf, dus dan mag ik ook wel wat moeite voor mezelf doen en dat wat meer uitstralen. Nu sta ik al stevig in mn pumps, maar zelfs ik vergeet wel eens stil te staan bij waar ik nou eigenlijk mee bezig ben. Om daar nou elke dag een stukje bewuster mee bezig te zijn heb ik besloten Des schaamteloos na te apen. Klik!

Altijd hield ik al van knippen en plakken en tot een jaar geleden had ik nog steeds een plakboek (en dat vonden m'n vriendinnetjes fantastisch hilarisch), en nu besloot ik m'n skills eens in te zetten voor mijn persoonlijke ontwikkeling. Ja het is schots en scheef, maar ik word er elke dag vrolijk van. Zie hier het resulaat:






Het zijn voor een deel visualisaties van dingen waar ik al mee bezig ben. Ik geniet bijvoorbeeld nu al enorm van de kleine dingen in het leven en ben elke dag dankbaar voor wat ik heb. Maar ik vind dit zo belangrijk dat ik ze niet zomaar mag vergeten, ook al leef ik er al naar. Aan de andere kant vind ik dat ik een schop onder m'n kont verdien, wat harder moet werken en wat vaker buiten m'n comfortzone moet treden. En het overkoepelende thema is in mijn geval: Parmantig. Ik ben gewoon verliefd geworden op een woord. Voor mijn gevoel bevat dat woord namelijk alles wat ik wil zijn en uitstralen.

Hebben jullie woorden of thema's waar je naar leeft? Lijkt me onwijs leuk om te horen!

Liefs,

Sandra

0 reacties:

Een reactie plaatsen