maandag 16 januari 2012

Personal Update: Het is over en uit


In beloftes nakomen ben ik over het algemeen goed, alleen dat heb ik via m'n blog alles behalve bewezen. En natuurlijk ga ik me niet achter de meest laffe smoesjes schuilen, maar helaas had ik wel wat anders aan m'n hoofd de afgelopen tijd: Liefdesverdriet. Ja ik zou weer op kamers gaan, en dat is ook gelukt, maar exlief en ik zouden wel bij elkaar blijven. Helaas zijn we hier jammerlijk in gefaald. Die enorme laffe onvolwassen klootzak* Hij wilde het echt niet meer proberen, en ik ben hoeveel ik ook van iemand houd niet een typje dat op mn knieën gaat smeken om nog een kans. De liefde moet van twee kanten komen, maar de koek was op. Zelfs alle kruimeltjes waren opgesmikkeld. Om er nog een schepje extra drama op te doen: ik had ook nog 6 (6!!!) tentamens in januari waarvan ik een enkeling denk gehaald te hebben. Tentamens en liefdesverdriet zijn niet de beste vriendjes zullen we maar zeggen.



Maar dit gaat geen "ik zwelg ontzettend in zelfmedelijden"-post worden. Thank god! Want ook al voel ik me er regelmatig nog best kut over, het is gewoon klaar met dat gejank. Dus dit zijn de leuke dingen die ik afgelopen week heb gedaan of op de planning heb gezet:


  • Lekker werken met de nieuwe Valentijnsproducten. Jummie Jummie Jummie.
  • Gezellig onbeperkt eten met vriendjes en vriendinnetjes. Eten in je eentje zuigt grote tijd, dus nu zie ik al die lieffies wat vaker. (en ik hoef er ook niet meer eerst een drie kwartier voor te reizen)
  • Ik ga eindelijk leren stijldansen! Een ook beginnende, mannelijke danspartner was 3 jaar lang niet te vinden, maar dankzij een huisgenoot-van en Groupon is het nu eindelijk zover. Yes!
  • Voor het eerst van haar leven heeft deze dame een Echte brief geschreven. En misschien spotten jullie hem binnenkort ook nog wel ergens.
  • Mijn nieuwe kamertje moet nog helemaal opgeknapt worden. Met de vrije tijd die ik de komende 2 weken heb weet ik er vast een prachtig mini paleis van te maken. Een nieuwe Billy met gekleurde achterkant en pastelkleurige kratten aan de muur is t idee. Als t kon liet ik ook een roze vloer leggen, maar hé er moet altijd iets te dromen overblijven.
  • Ik ga met mn liefste beste vriendinnetje en huisgenootje voor het eerst naar Parijs! We gaan gewoon even heel hard negeren dat het de stad van de liefde is. Of nouja, vriendschappelijke liefde vind ik ook meer dan voldoende. Lekker 2 dagen gewoon doen waar we zin in hebben. Waarschijnlijk gaan er wel gekke dingen gebeuren, aangezien we beide een beetje prettig gestoord zijn en niemand ons daar kent. Het wordt fantastisch.
  • Hello alle knappe onbereikbare jongens in de wereld, ik mag weer legaal naar jullie smachten.
  • Over 2 weken mag ik m'n Little Black Dress uit een van m'n verhuisdozen toveren, want ik mag mee naar een Black Tie als date van een vriend van een vriendinnetje. Dat word dus weer lekker tutten en feesten!
  • Na het bad schoongemaakt te hebben, kan ik er nu eindelijk van genieten. Niet dat ik zo vaak in bad ga, maar dat t kan is al een heerlijke gedachte.
Dat zijn dus een hele hoop leuke dingen om naar uit en terug te kijken. Het gaat hopelijk over een tijdje nog beter, waarna ik weer met wat meer regelmaat wil gaan bloggen. Voor nu ga ik geen beloftes meer doen die ik niet kan toezeggen. ;)

Liefs,

Sandra

* Zo erg is exlief echt niet hoor, t voelt alleen nog even zo :)

0 reacties:

Een reactie plaatsen