maandag 28 november 2011

Paperchase goodies + nieuwe agenda

Yes! Het is weer het einde van de maand. Waarom ik daarom zo gelukkig ben? Stufi+zorgtoeslag+loon. Wie wordt daar nou niet gelukkig van? En omdat m'n loon zelfs wat meer was dan ik verwachtte, besloot ik dat ik mezelf wel eens mocht verwennen.

Nadat ik de hele halve H&M had geplunderd, liep ik ook nog even naar de Bijenkorf voor een nieuwe agenda. Mijn huidige agenda is Huge! Ik kan er alles in kwijt en heb dan zelfs nog ruimte over ook. Maar er zitten ook nadelen aan: het ding is niet mee te slepen en ik word er vergeetachtig van. Als je alles opschrijft onthoud je namelijk niets meer, ik niet in ieder geval. Toen ik daar over de agenda/schrijfwaren/boeken-afdeling liep ontdekte ik Paperchase. Ik heb werkelijk waar geen idee hoelang het merk al bestaat, maar ik vind het belachelijk dat ik er nooit eerder iets van gehoord had. Fantastisch briefpapier, schattige notitieblokjes, leuke pennen en ga zo maar door. Als ik geld genoeg had gehad, had ik alles meegenomen. Helaas moest ik een keuze maken en heb ik deze veelte kinderachtige, maar daarom des te leukere boekkenleggers, pen en kaartjeshouder gescoord. En het mini agendaatje van het bijenkorf eigen merk. En omdat ik zo'n geweldig aardig en sociaal persoon ben mogen jullie de aanwinsten ook even aanschouwen.

 Ook de prijsjes waren erg fijn. De boekenleggers waren €3,-, de pen €2,25 en de kaartjeshouder €1,25. Mocht je dus nog een grappig schoencadeautje of verrassinkje voor iemand zoeken dan zit je daar wel goed.

Om m'n verwendagje helemaal af te maken, zit ik nu lekker met een ontspannend lavendelmaskertje dit blogje te typen. Dadelijk ga ik weer verder in het boek IJsland van m'n favo schrijver, en de "zorgen" over een nieuwe woonruimte en de studie komen morgen wel weer. 

Fijne avond!

Liefs,

Sandra

0 reacties:

Een reactie plaatsen