vrijdag 18 november 2011

Offline Crisis

Afgelopen 2 weken waren hectisch, vervelend en stom, vol gejank en virussen. Vandaar dat er al die tijd geen posts zijn verschenen. Eigenlijk waren de volgende 2 dingen aan de hand:



Ten eerste had ik een hardnekkig bundespolizei virus op mijn laptopje en heft heeft me 4 dagen geduurd voordat ik dat vervelende ding verwijderd kreeg. Niet niet niet leuk!
En ten tweede hebben vriendlief en ik besloten weer apart te gaan wonen na een jaar. (En het duurde even voordat we die conclusie getrokken hadden)
Momenteel woon ik dus met hem in Amsterdam in een kamer (kamer ja) van 50m2. Groot genoeg zou je zeggen. Nou dat dachten wij vorig jaar dus ook. Maar feit is wel dat ondanks de grote van de ruimte je altijd op elkaars lip zit en je nooit echt even terug kan trekken. Daarnaast zijn er nog wat andere ergernisjes waar eerst aan gewerkt moet worden voordat we (misschien ooit) weer een keer gaan samenwonen. De relatie is dus niet over, maar we doen gewoon alle twee weer een stapje terug. We zijn nog jong, en het hoeft allemaal niet zo serieus als de afgelopen maanden. Dus ik ben nu hard opzoek naar een goedkoop appartementje of een leuke kamer (lijkt me wel zo gezellig) in Leiden. Het lijkt me heerlijk weer echt een plekje voor mezelf te hebben waar ik al mn blond amsterdam serviesgoed en andere prullaria neer kan stallen zonder dat vriendlief het erg vind. Lekker alleen mn eigen zooi opruimen, en niet dat van hem ;) Hihi. Maar het zal wel even wennen zijn niet meer elke nacht samen te slapen. Sowieso zal het allemaal even wennen zijn en is het afwachten hoe onze relatie verder zal verlopen aangezien we nu wel een beetje op een dieptepunt zitten. Maar in the end komt het allemaal vast wel weer goed.

Daarnaast beloof ik bij deze plechtig dat ik jullie niet meer 2 weken in de steek zal laten alvorens het aan te kondigen :) En ik heb wederom tentamens volgende week, dus ik zal niet meteen weer heel actief zijn met bloggen en blogs lezen, maar ik doe m'n best.

Liefs,

Sandra


Ps: Heeft iemand inspiratie tips voor m'n soon te be nieuwe kamer? Ik ben daar namelijk heeeeeeel slecht in.

0 reacties:

Een reactie plaatsen