woensdag 26 oktober 2011

Rijexamen Faal

Nou, dat ging dus voor geen meter. Mijn rijexamen wel te verstaan. Helemaal overmand door de zenuwen bakte ik er niets van. Een droge mond en trillende ledematen zijn niet bevorderlijk voor je prestatie kan ik je vertellen. Ja balen dus, helemaal omdat ik zoals je misschien weet (na t stukje van gister) best wel krap bij kas zit. En ik wilde het zo graag! Ongegeneerd heb ik dus thuis, toen ik helemaal alleen was, een kwartier de ogen uit m'n kop gejankt. Het was zo'n teleurstelling omdat ik gewoon behoorlijk kan rijden, maar dus niet als de zenuwen door m'n lichaam gieren. Ik probeer met man en macht alle (kl*te) eindjes aan elkaar probeer te knopen en dit draagt er niet echt aan bij. Ik voelde me oprecht het zieligste vrouwspersoon op aarde. (rijexamen faal, geen geld, een studie volgen die ik niet leuk vind) Maar met zelfmedelijden kom je nergens, dus ik ben er nu wel weer klaar mee. Ik ga gewoon weer vol goede moed verder. Hopelijk heb ik dan binnen afzienbare tijd wel een rijbewijs en loop ik er zo bij als op het plaatje. Ok, niet helemaal, maar in ieder geval met autosleutels (van m'n moeder, en een winterjas).

 De volgende keer dus gewoon niet meer zo "stressen". Nu er alleen nog achter komen hoe dat moet.

Wanneer was jij voor het laats zielig? En oprecht teleurgesteld in jezelf of de wereld?

Liefs,

Sandra

0 reacties:

Een reactie plaatsen