dinsdag 11 oktober 2011

Drukte!


 Deze week is nogal hectisch voor mij, iets wat ik op zich wel een beetje zag aankomen, maar desondanks valt het tegen. Waarom precies? Nou hierom:


  • Ik heb deze week 2 tentamens, woensdag en vrijdag. Natuurlijk is dat prima te doen als je je goed voorbereid hebt. Echter is zelfdiscipline met betrekking tot mijn studie alles behalve m'n sterkste kant. Deze week zit dus vol met stress, soggen* en jawel, ook nog wat studeren.

  • Dat studeren gaat in verhouding best goed nu ik de Pomodoro techniek heb ontdekt dankzij Misslipgloss. Het werkt voor mij uitstekend, maar natuurlijk moest ik wel eerst de hele "handleiding" uitgelezen hebben. (sog)

  •  Ik had gisteren, maandag dus, onverwacht, maar dan ook echt totaal onverwacht opeens mijn Propedeuse uitreiking 's middags. Omdat ik vanwege overmacht moest stoppen met de opleiding, HRM, waren ze even vergeten dat ik niet op Blackboard kon kijken. Gelukkig dankzij ex-klasgenootjes die veelte vrolijk twitterden dat ze vanmiddag hun P uitreiking hadden kon ik toch nog hals over kop naar m'n oude school toe om mijn welverdiende papiertje op te halen. In eerste instantie was ik er  best pissig om dat ze me "vergeten" waren, maar gelukkig was het echt superleuk en gezellig om iedereen weer te zien. De borreltjes achteraf waren natuurlijk ook niet verkeerd, maar bevorderde het studeren naderhand niet echt helaas.

  • Vriendlief (hoe moet je je annonieme vriendje anders noemen?) heeft een nieuwe baan! En ook nog eens een hele decadente baan in een supermooi grachtenpand in Amsterdam. Omdat alles nieuw en spannend is moet daar natuurlijk elke avond uitgebreid over gesproken worden. Dag dag studietijd ;)
  • Werk, jep, dat komt natuurlijk ook nog tussendoor.

En eigenlijk was dat het wel. Het klinkt jullie vast niet onbekend in de oren: maar ik heb besloten dat ik de volgende keer echt echt echt op tijd begin met studeren. Echt. Met de Pomodoro techniek (alleen al omdat het leuk klinkt en ik nu een tomaten timer op mn bureaublad heb) Deze week dus wellicht wat minder updates dan normaal. (het ligt er een beetje aan hoeveel ik sog)

Wish me luck!

Liefs, 

Sandra

*Studie Ontwijkend Gedrag vertonen

0 reacties:

Een reactie plaatsen