zondag 9 oktober 2011

ASOS Jurkje

Uren lang kon ik vroeger rondsnuffelen op ASOS zonder ook maar iets te bestellen. Tot voor kort had men namelijk een creditcard nodig om iets te kopen bij deze fantastische webwinkel. Echter, Haleluja, nu kan er ook met Paypal betaald worden. Eigenlijk is dat helemaal niet zo handig voor m'n portemonnee, maar ik kon het niet laten dit jurkje uit de clearance te kopen toen ik m zag.





Ik heb nog nooit (!) een kledingsstuk via internet gekocht, dus ik ben reuze benieuwd of het ├╝berhaupt wel gaat passen. Anders hebben we altijd de naaimachine nog om een goede pasvorm te forceren ;)
Het valt me nog mee van mezelf dat ik niet meer heb gekocht, want ASOS heeft nu ook geen verzendkosten meer!

Kopen jullie wel eens kleding via internet?

Liefs,

Sandra

0 reacties:

Een reactie plaatsen