woensdag 5 oktober 2011

AH groene thee citroen Labeltjes


Ik ben een gigantische theeleut. Vandaar mijn verzameling Blond mokken, theezakhoudertjes en theelepeltjes. Maar eigenlijk is er niets speciaals nodig om te genieten van een lekkere kop thee. Desondanks is het leuk als kleine extraatjes de thee opleuken. En dan heb ik het niet eens over alle zoetigheid die er eigenlijk bij hoort volgens de Engelse traditie. Dat heeft onze appie Heijn dus goed begrepen, want zij hebben de oer saaie, degelijke en simpele theezakjes toch tot een klein genietmomentje kunnen omtoveren. (los van dat de thee gewoon lekker is natuurlijk) De labeltjes van mijn groene thee met citroen waren namelijk als volgt gepimpt:



  Na de eerste gezien te hebben, dacht ik dat dat een standaard tekstje was op elk labeltje, maar tot mijn gelukkige verbazing verschillen ze! Ik heb dus nog maar 4 extra labeltjes opgespaard en eventjes op de foto gezet.


Ik heb geen idee of dit al lang zo is en of alle AH theetjes deze labeltjes hebben, maar ├╝ber cute is het wel! Nu ik het weet ben ik ook echt benieuwd naar het "berichtje" als ik een nieuwe kop thee zet. En eigenlijk waardeer ik deze kleine, simpele tekstjes meer dan de zweverige quotes op de Yogi thee van de Bagels & Beans. Daarnaast is de groene thee met citroen (en een beetje suiker) gewoon heel lekker, zelfs koud. De AH huismerk-thee ga ik dus zeker vaker halen!

Was het jullie al opgevallen? En wat is jullie lievelingsthee? (ik houd van praktisch alle thee)

Liefs,

Sandra

0 reacties:

Een reactie plaatsen