maandag 19 september 2011

Vriendlief & Chupa chups

Vriendlief is enthousiast, over mijn blog welteverstaan. Natuurlijk is dat super! Iemand die je steunt in nieuwe dingen en (gevraagd en ongevraagd) met je meedenkt wanneer dat nodig is.
 Zo kwam meneer afgelopen week veelste vrolijk aanzetten met een cadeautje. En niet zomaar een cadeautje, nee nee, eentje speciaal voor mn blog. Aanschouw de reuze chupa chup:


Verbijsterd vroeg ik me af hoe ik dat ding ooit zou kunnen verorberen, aangezien hij zo'n 20x groter is dan de normale lollies. Daarnaast vroeg ik me af hoe ik hier (ingodsnaam, HOE?) een blogpost uit zou moeten halen. Lollies zijn leuk, maar nou niet zo bijster interessant om over te lezen. (maar vergeet niet: het betrof hier natuurlijk wel een reuze lolly!)
Maar schijn bedriegt. Tot onze grote teleurstelling bestaat de lolly voor 99% uit plastic en voor 1% uit daadwerkelijke lollies. 10 lollies wel te verstaan.

 En wat is nou de grote grap? Deze plastic knots koste 6 euro. 6! EURO! Daar kun je minstens 3 zakken met 30 lollies van kopen. aka 90 lollies ipv 10. Wat een afzetterij! En what the hell heeft de mensheid aan een 20x vergrote lolly van plastic? Juist ja, helemaal niks noppes nada dus. Natuurlijk is het gebaar lief, en hebben we er daarna met zn 2en vreselijk om gelachen (serieus, wie ontwerpt er nou een plastic reuze lolly? wie??) maar jammer was het wel. Bij wijze van comfort food hebben we die lollies dan ook maar meteen opgegeten.

Laat je dus niet verleiden door de mooie kleurtjes en het vrolijke papiertje. Het is allemaal nep! Faรงade!

En dan nog een weetje om het stukje nog enigszins interessant te maken:
Wist je dat: - Het Chupa Chups logo ontworpen is door Salvador Dali (die kunstenaar van de smeltende klokken)



Liefs,
Sandra

ps: Sorry voor de crappy telefoonfoto's

0 reacties:

Een reactie plaatsen