vrijdag 23 september 2011

Muziek in de OBA

Gezien ik probeer daadwerkelijk wat op te steken van mijn studie, (lees: ik wil m'n bachelor ook wel eens een keer halen) ben ik nu ongeveer elke week te vinden in de Openbare Bibliotheek van Amsterdam. Echt een ideale plek om lekker met je laptopje en wat boeken te zitten studeren. Echter is me opgevallen dat er dagelijkst rond een uurtje of 1 er een pianist helemaal uit z'n dak gaat. En dan niet een beetje, maar echt enorm uit zn dak, op (of achter) de piano wel te verstaan. Mixjes van Outkast met Yann Tiersen, en tussendoor nog wat mario tunes.

Ter audiovisuele illustratie:

 Met
en als toegift: 
Ik dacht dat ik al gek was, maar die pianist, en het bestuur van de OBA kunnen er ook wat van! Los van dat ik het heiligschennis vind voor zowel Outkast als Yann Tiersen, is dit natuurlijk alles behalve rustgevend.  Kijk, wat relaxte piano-muziek op de achtergrond van een bibliotheek vind ik prima, en zelfs wel prettig tijdens het studeren. Maar ze zijn geloof ik helemaal doorgeslagen hier. Voortaan neem ik dus zelf maar muziek en oordopjes mee. Dan hoef ik me daarnaast ook niet meer te storen aan de Nick en Simon ringtones.

Help! ;)

Liefs,

Sandra

0 reacties:

Een reactie plaatsen