dinsdag 13 september 2011

Deviantart

Mooie dingen, wie houdt daar nou niet van? En ongeacht wat je mooi vindt, op Deviantart is het te vinden. Echt een Web Gem dus. 


Deviantart is een site waarop kunstenaars en creatievelingen in het breedste zin van het woord hun ei kwijt kunnen. De categorieën variëren van photography, literature en fan art tot jewelry, body arts en street art. Kortom: voor alles is wel plek. 




 
Als je zelf een profiel aanmaakt, kun je artists “volgen” en je eigen kunstwerkjes stallen.
Aangezien ik zelf geen held ben in creatief gebeuren in het algemeen, waardeer ik dat van anderen des te meer. Zelf ben ik vooral gek van fotografie, maar ook van de jewelry bijvoorbeeld. In de toekomst kn je dan ook zeker artikelen gewijd aan een aantal bijzondere deviantart-artiesten verwachten, maar schroom niet om alvast zelf even een kijkje te nemen.


Heb jij een favoriete kunstvorm of kunstenaar?

Liefs,

Sandra

1 reacties:

Nicole zei

Ik kende Deviantart al en ik vind het echt een hele leuke site om rond te snuffelen :) Ik heb niet echt een favoriete kunstvorm, ik kan (bijna) alle vormen van kunst waarderen.

Een reactie plaatsen