maandag 12 september 2011

1st


Zo, bij deze staan de eerste letters op het digitale papier van mijn blog. En dat is niet zomaar iets. Ik ben namelijk een held in uitstellen en een koning in perfectionistisch zijn. Echt een uiterst effectieve combinatie is dat, kan ik je vertellen.
Voordat deze woorden getypt werden heb ik dan ook allerhande schrijf ontwijkend gedrag vertoond. De layout perfectioneren, andere blogs lezen, de layout weer veranderen en nog meer blogs lezen. (goed voor ongeveer 2473 uur) Desondanks moest het er toch ooit van komen; het daadwerkelijke schrijfwerk. Dit is wat is wil, maar tegelijkertijd is het ook doodeng. Natuurlijk kan ik schrijven, al vanaf dat ik een 6 jarige koter was, maar of het leuker wordt dan “maan, roos, vis” moet ik nog maar bewijzen. Om het mezelf dus niet te moeilijk te maken zal ik bloggen over de leuke dingen van het leven. Dingen die ik graag met de rest van de wereld deel, omdat ze te mooi, te lekker, te leuk en/of te belangrijk zijn om voor mezelf te houden. Dat kunnen hersenspinsels, koekjes, boeken, websites en nog veel meer zijn. Deze “dingen” zullen vanaf nu dus met enige regelmaat te vinden op mijn enige echte eigen mierzoete blog(!). 

Het begin is er en ik duik er vol enthousiasme in. Duiken jullie mee?

Liefs,

Sandra

0 reacties:

Een reactie plaatsen